Choklad

Mette och jag (vi råkar ha samma namn och vara vänner, jag pratar inte med mig själv) går in på COOP och ska handla paprika. Vi hinner bara några steg in när vi går rätt in i julhörnan med glögg och pepparkakor... och så....

NÄÄÄÄÄ, MEN KOLLA DET ÄR VIKTORIA PÅ CHOKLADKARTONGEN!

Men nej gud vad hon ser ledsen ut. Puppyeyes.

Hahaha kolla.

Vi tränger oss fram förbi personalen som är i fullgång med att lassa upp alla chokladkartonger och sedan stirrar vi med en skräckblandad förtjusning på kronprinsessan ledsna ansikte på kartongen. 

En anorektiker på chokladkartongen. Hur tänkte de egentligen?


Kommentarer
Postat av: bella

svar: jag vet. hur snygg som helst.

2009-11-12 @ 20:40:57
URL: http://thirteenseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0