rapporterat från Svalöv del III

Torsdagmorgon kl 10.01 Bussen till Svalöv Jag sätter mig långt bak i bussen och kurar ihop under min halsduk. Blundar och försöker somna till. 
Bakom mig hörs ett kärlekspar i 35+ snacka.
 "Men öööööh, vao äcklig du är!"
 "Vaddo, jao har ju ente pillen framme ens." 
(HÄR FÖRSTÅR JAG VARFÖR FOLK KÖPER IPODS OCH LYSSNAR PÅ DEM I BUSSEN OCH ÖVERALLT ANNARS)
"HIHIHIHIHIHIHIHIIII" 
"Vill du att jag ska olla daj i ansiktet?" 
"HIHIHIHIHIHIHI Meeen sluta! Schyyyy!" 
(JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE BOMULL ATT STOPPA I ÖRONEN ELLER VAD SOM HELST) 
"Vadduådå?"
 "Men sluta nu pappa, du är ju helt knäpp i bollen." 
"Jääää, för att jao är me daj mamma?" 
"Dem sa ju ente att det inte fanns någon återlämningsgaranti po daj." 
"Näää, de sao dem ente." 
"Eller att man inte hade bytesrätt po daj." 
"Näää, det sao dem inte heller va.Höhöhöhö." 
"Hihihihihihihi."
 INTE OKEJ SAMTALSÄMNE EN TORSDAGSMORGON.
(INTE HELLER DET MINSTA OKEJ ATT KALLA VARANDRA FÖR "MAMMA" OCH "PAPPA" SOM SMEKNAMN.)

Kommentarer
Postat av: dworek

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG REDAN EFTER TVÅ LÄSTA INLÄGG, METTE!

PUSS O KRAM FRÅN DWOREK DVS SANNA

2009-11-12 @ 17:29:22
URL: http://dworek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0