Att ta ton

Jag hänger i Malmö hemma hos Patrik som ska bli musiklärare. Vi har skypemöte med styrelsen vi båda sitter med i och efteråt föreslår Patrik att jag ska sjunga karaoke och han ska spela in det. Jag brukar aldrig uppskatta sånt och jag kan inte sjunga, TROTS att jag alltid var ungen som sjöng solo på skolavslutningar och julavslutningar. Nu har jag inte sjungit på flera år. Men ikväll tog jag mig ton framför Pattes dator.
"Men jag kan verkligen inte sjunga. Jag vet inte ens hur olika toner låter. Jag har inte sjungit på flera år."
"Men alla kan sjunga. Bara välj någon lätt låt som du kan utantill."
"Men då väljer jag något av Aretha Franklin."
Ibland har jag verkligen ingen självinsikt...och alldeles för lite insikter om allt annat också.

Kommentarer
Postat av: bosse

du skulle kommit hem till mig ju, maggan!!!!!!!!

2010-03-15 @ 23:41:46
Postat av: bosse

hehe, men modigt att välja aretha! <3

2010-03-15 @ 23:42:42
Postat av: Ina

Vad roligt att jag har hittat till din blogg! Nu kan jag hålla mig uppdaterad på avstånd! Njut av våren. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0